Laisvalaikio skaitiniai: Man atrodo, jūs galite daugiau

“Man atrodo, Jūs galite daugiau.“ Taip man dažnai sakydavo jogos mokytoja, pataisiusi mano asaną ir pastebėjusi, kad visgi norėdama galiu koją pakelti aukščiau, o petį pasukti stipriau. Jaučiu, kad šia fraze galima apibūdinti daugelį mano gyvenimo aspektų. Nesu iš tų žmonių, kurie tam tikram reikalui atiduoda visas įmanomas jėgas. Esu linkusi visuomet pasilikti truputėlį rezervo. Nenumatytiems atvejams. Kad paskui netyčia neperdegčiau.

Nesakau, kad taip darau visuomet – tarkim, stipriai įsimylėjusi galiu pereiti ugnį ir vandenį bei padaryti kitus neįmanomus dalykus, taipogi esu kategoriškai nevėluojantis asmuo – nei į susitikimus, nei vykdant duotus pažadus, nei atliekant užsibrėžtas/užbrėžtas užduotis.

Bet, pavyzdžiui, darbinėje srityje, kuri niekuomet man nebuvo prioritetinė, stipraus jėgų įtempimo nedemonstruoju. Rudeniop (tiek pernai, tiek šiemet), vėstant orams, kyla minčių susirasti darbą – neva vasara baigėsi, paplūdimy nebeprigulinėsi. Šįkart sugalvojau susipaprastinti ir pasiieškoti nesudėtingo darbelio, tarkim, administratorės. Atitinkamai melagingai pasikoregavau savo CV – vietoj personalo vadovės pareigų įsirašiau vadybininkę, vietoj vadybininkės – administratorę. Na ką gi, pakvietė mane į porą pokalbių, bet… Viename jų knisosi knisosi aplink tą personalo vadybininkės poziciją, kol išsiaiškino, ką iš tiesų tame darbe veikiau, sako – tai čia juk tas pats, lyg personalo vadove būtumėte dirbusi. Greičiausiai administratorės pozicijoje nenorėtume ilgai dirbti, turėdama tokią patirtį, ar ne? Akivaizdu, jog mano dievagojimaisi, kad sekretoriavimas yra mano pašaukimas ir svajonių darbas, neįtikino. Kitoje įmonėje vėl panašus scenarijus – po pirmojo pokalbio buvau pakviesta į antrąjį, kuriame pasiūlė eiti į pardavimus, nes ką čia – administratorė. Man atrodo, Jūs galite daugiau. Och.

Nors, tiesą sakant, svajelėse jau kirba nauja nuostabi kelionė – tarkim, kokį spalį (kiekvieną metų laiką pažink svečioje šalyje – mano devizas), ir iš dviejų perspektyvų – atrasti kitokį Europos veidą ar gaminti bosui kavą bei spausdinti kvailus dokumentus pridvisusiame ofise – mane labiau vilioja pirmoji… Nes juk aš galiu daugiau, ar ne?

(velnias, su tokiu požiūriu aš niekuomet nesusirasiu jokio darbo)

Šaltinis: www.pinkcity.lt

Reklama
Įrašyta kategorijoj Uncategorized. 3 Comments »

3 atsakymai to “Laisvalaikio skaitiniai: Man atrodo, jūs galite daugiau”

  1. gaiva Says:

    atrodo, kad apie mane parasyta… gal bus ir pratesimas ? daznai norisi suzinoti kaip toliau eisis mano gyvenimas, kieno nors kito gyvenamas… tada galiu pasikoreguoti is anksto, jeigu kas, susitaupo nereikalingu vingiavimu…

  2. PinkCity Says:

    Tinklaraštį pinkcity.lt rašau jau daugiau nei trejus metus – mielai prašom apsilankyti ir sulaukti daugiau tęsinių įvairiausiomis temomis 😉

  3. xxx Says:

    Man tai atvirkscias variantas – nesu kaip sakoma liaudyje “pasikeles“, bet tikrai zinau kad galiu padaryti daug daug daugiau ir idomiau, nei eilineje LT firmoje padaro tipinis darbuotojas. Beda ta, kad dauguma LT firmu yra “tipines“,- uzsimineja visokiais nuobodziais niekais. O tu idomesniu firmu – ant rankos pirstu galima suskaiciuoti. Tai stai i keleta tokiu issiunciau CV. Knaisosi, knaisosi, ir vis tiek randa kazkokiu priekabiu, kad manes nepriimti. Man jau isties atsibodo visoms toms firmoms irodineti, kad as nesu asilas. O ir is tiesu ar mes turetume taip daryti ? Kodel firmos negali pakeisti “default“‘inio poziurio i busima darbuotoja kaip i koki asila, kuris turi jiems irodyti kad nera asilas ??? Nekenciu…
    Tai reziume tokia – issiunciau CV dar vienai labai stambiai idomiai kompanijai, jei ir ten turesiu grieztai irodyti, kad nesu asilas,- ir jei nepasiseks man to padaryti,- na ka vadinasi gal as tikrai asilas ? O jei jau taip, tai busiu TINGINTIS asilas, ir kita darbo institucija i kuria kreipsiuosi bus kuo labiau susijusi su tingejimu ir pan. Jei jau laiko mus asilais – tai bukime tingintys asilai, ir siuskime juos velniop !!!


Parašykite komentarą

